هدف گذاری حمایت از ۱۰۰هزار زوج نابارور 

مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور گفت: حمایت زوجین تا سال ۱۴۰۰ به صورت نقدی بود ولی از سال ۱۴۰۰ به بعد به صورت بیمه‌ای درآمده است. 

عیسی مالمیر مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور در افتتاح یک درمانگاه عمومی تخصصی و دو دندانپزشکی در کرمان؛ گفت: ما با کمک مردم، خیرین و نهاد‌های همسو تعداد درمانگاه‌ها را از عدد ۴۸ به ۱۵۲ ارتقا دادیم ما هیچ بودجه‌ای را نه از سمت دولت و نه از سمت نهاد‌های بالادستی خودمان دریافت نکردیم شخصیت حقوقی و مالی مستقلی داریم و تمام زیرساخت‌هایی که انجام می‌شود از محل درآمدزایی و کمک‌های مردم است، یعنی اتکا مردم هستیم و در جهت عملیاتی کردن شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کار می‌کنیم.

وی افزود: در حوزه مددکاری مهمترین و شاخص‌ترین کار ما بحث افزایش جمعیت و ماموریت موسسه ما در بحث درمان زوج‌های نابارور است.

مالمیر تصریح کرد: حمایت ما به زوجین از سال ۱۳۹۵ تا سال ۱۴۰۰ به صورت نقدی بود ولی از سال ۱۴۰۰ به بعد به صورت بیمه‌ای درآمده است. 

وی خاطرنشان کرد: تعداد زوج‌هایی که از سال ۹۵ تا سال ۱۴۰۰ حمایت شده‌اند مجموعاً ۱۰ هزار زوج بوده که در سال ۱۴۰۱ و ۱۴٠۲ با یک جهش چند برابری به ۲۰ هزار زوج رسید و امسال هم ۱۰۰ هزار زوج را هدف گذاری کردیم و امیدواریم با راهبرد بسیج کنندگی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی بتوان این را عملیاتی کرد. 

مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور، گفت: درمانگاهی که امروز افتتاح شد در سه طبقه بالغ بر۷۰۰،۶۰۰ متر فضای درمان و با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان بازسازی شده است. 

وی افزود: تجهیزاتی که برای اینجا ارسال شده بالغ بر ۵ میلیارد تومان است.

مالمیر با اعلام اینکه ما در حوزه تجهیز مراکز درمانی به مردم شریف و ولایت مدار کرمان قول می‌دهیم هیچ مشکلی در بحث تجهیز مراکز درمانی که زیرساخت آنها انجام شده است نداریم و بر آن هستیم سرانه درمانی که ایجاد می‌کنیم از مناطق متوسط به پایین باشد. 

وی با اشاره به اینکه بحث عدالت در سلامت دو شاخص فراهم بودن و در دسترس بودن دارد؛ عنوان کرد: یعنی ممکن است خود شهر کرمان بهترین بیمارستان را در مرکز شهر داشته باشد ولی مردم دسترسی به آن نداشته باشند، پس بحث عدالت در سلامت محقق نشده است.

مدیر عامل موسسه خدمات درمانی بسیجیان کشور؛ بیان کرد:یکی از راهبرد‌های گام دوم انقلاب اسلامی، سرفصل چهارم آن بحث تحقق عدالت است که در حوزه بهداشت و درمان تحت عنوان عدالت در سلامت از آن نام برده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار